Saturday, March 5, 2011

My Status




Agak poyos dan rasa macam cempera aje aku nk create citer
"awat aku xdak aci (aweks) lagi"... cangkelemang..
aku kat sini bukan nyer aper, aku cuma mahu clearkan status aku sekarang nih..
disebabkan ramai padahal 2-3orang jer yang menanyakan status aku:- kenapa? Awat? Apa pasal? Aku xder aweks lagi sampai sekarang..
Meh sini aku nak bagi jawapan nyer :-
1. Fulus ( pompuan nk yg poket tebal)
2. Aku X hensem
3. Masih frust (huhu)
4. X reti nak ngorat
5. Susah la nak cari yang berkenan dihati.
6. Tak datang seru lagi kot.
7. Banyak sangat halangan.
8. Belum bersedia la
9. Dah mencubalah tapi telah dikecewakan
10. Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu lah.
11. Jodoh tak sampai lagi kot.
12. Aku takut la nak bercinta nanti terluka susah lak.
13. Aku pon x faham peragai aku.
14. Sudah penah kene tolak.
15. Nak carik yang solehah lah.. (kihkih)
16. Masalah lah.
17. Zaman ini pompuan standart lebih tinggi.
18. Aku suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat aku.
19. Baru nak ngorat, member dah pancung “dia ni gay la cik adik” (toya betoi)
20. Tunggu pompuan ngorat aku…
apa macam ok reason aku nih?...

p/s:-
Bagi yang perempuan, tahukah anda, bukan senang untuk menjadi seorang lelaki mcm aku? Macam-macam perkara yang perlu difikirkan apabila anda adalah seorang lelaki. Lagi-lagi apabila usia anda meningkat dewasa dan tiba masa untuk mendirikan rumahtangga. Bermacam-macam perkara yang anda perlu anda fikirkan dan rancang supaya segalanya berjalan dengan lancar.
Sebagai contoh,aku nak habaq kat u all untuk mengahwini seorang perempuan tidaklah mudah seperti yang disangka. (bagaikan order teh boh di kedai mamak) Pelbagai perkara perlu dititikberatkan. Bermacam-macam perkara yang perlu seorang lelaki macam aku perlu di beri perhatian seperti,:-
1. Adakah duit hantaran mencukupi?
2. Adakah sudah memiliki rumah tempat tinggal?
3. Bagaimana pula apabila sudah mempunyai anak nanti?
4. Adakah terdapat sekolah yang berdekatan dengan rumah?
5. Bagaimana pula dari segi keselamtan di kawasan perumahan?
6. Adakah ianya selamat di situ?
7. Adakah gaji yang diterima setiap bulan dapat menanggung kos sara hidup apabila sudah berkeluarga?
8. Bermacam-macam perkara perlu difikirkan oleh seorang lelaki.
Apsal aku dah meyeleweng nih… arhhhh.. lantak lah aku yang taip sendiri bukan hampa yang taip…
Ok2.. apa2 aku harap hampa or korang semua sentiasa mendoakan semoga murah rezeki aku dan cepat2 lah dapat jodoh…….

1 comment:

Miz Fashra said...

demamd nyer awek..jangan memilih sgt ..hihihi
hidup sangat singkat...jgn ada byk sbb dan alasan yg m'halang kita dptkn apa yg kita nk,impian dan msa depan..
hidup nie sementara je..hargailah sepenuhnya...:)
you know u can fly right!